| Головна » Файли » Цікава інформація |
Дешевих автомобільних кредитів поки що не буде
| 14.04.2012, 21:14 | |
![]() Банкіри дивляться на ринок автомобільного кредитування з обережність, і ще не готові знижувати процентні ставки. Осінь 2011 року кардинально змінила ситуацію на автомобільному кредитному ринку: внаслідок короткострокового кризи банківської ліквідності, коли банки були вкрай обмежені в поповненні своєї ресурсної бази, вартість кредитів різко зросла. І хоча, за даними компанії «Простобанк Консалтинг», в березні процентні ставки вперше за декілька місяців пішли вниз, знизившись на 0,11-0,5% залежно від груп авто і термінів автомобільного кредитування, позики до сих пір залишаються досить дорогими. Середня реальна ставка для іномарок знаходиться на рівні 17-18,6% річних по кредитах строком 1-3 роки і досягає 19,6-20% за кредитами на 4-7 років. Якщо ж брати в кредит вітчизняний автомобіль на 1-3 роки, то доведеться віддавати за нього банку 19,3-19,8% щороку, а якщо розтягнути позику на 4-7 років - то 18,3-19,7% річних . Streetcar Named Desire - Sym При цьому банкіри прогнозують, що вагомих підстав для здешевлення вартості автомобільних кредитів поки що немає. «Другий квартал завжди був пов'язаний з ростом продажів автомобілів, у тому числі в кредит. Тому, банки будуть пропонувати різноманітні програми в рамках співробітництва з певними партнерами, намагаючись знизити номінальну відсоткову ставку, так як саме на неї перш за все звертає увагу потенційний позичальник. Однак, говорити про істотне зниження як номінальної, так і ефективної процентної ставки, поки що не стоїть », - говорить керівник групи менеджерів з автомобільного кредитування« ВТБ Банку »Костянтин Сінельніченко. Причому, навіть зміна облікової ставки Національного банку, яка наприкінці березня була знижена на 25 базових пунктів-з 7,75% до 7,5% не зробить серйозного впливу на процентну політику банків. «Хоча банки, які працюють за плаваючою ставкою, при пом'якшенні монетарної політики НБУ, будуть знижувати і свої ставки», - міркує начальник управління масового ринку «Укрсоцбанку» Любов Сироватський. Але, якщо врахувати, що плаваюча ставка регулярно переглядається, а її остаточний розмір залежить не тільки від рівня прибутковості депозитів, але й тому маржі, яку забирає собі банк, говорити в цьому випадку про стійку тенденцію зниження досить складно. Плюс до всього, перед банками все ще гостро стоїть питання неповернення автомобільних кредитів, автомобільних - в тому числі. Наприклад, якщо вірити даним НБУ, то за підсумками 2011 року частка «проблемних» позик в портфелях 35 провідних банків досягає 20-40%. Досить значна цифра. «Як результат, банки схили не знижувати, а саме підвищувати ставки по автомобільних кредитах, щоб« відбити »втрати від недобросовісних позичальників. Тому можна навіть очікувати млявої зростання реальних ставок по автомобільних кредитах на 1-2% найближчим часом. До того ж, банки все більше і більше розглядають передачу видачі автокредитів своїм дочірнім лізинговим компаніям. Це більш вигідно, ніж займатися кредитуванням самостійно », - підкреслює президент Українського аналітичного центру Олександр Охрименко. Так що, якщо в недалекому майбутньому з'явиться потреба взяти авто в кредит, потрібно бути готовим до того, що банку доведеться віддавати не менше 20% в рік. Кредити під «докризові» 14-15% річних ми побачимо ще явно нескоро. | |
| Переглядів: 595 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 | |
Категорії розділу
| Шпалери [21] |
| Ігри [79] |
| Відео онлайн [17] |
| Цікава інформація [639] |
| Журнали [7] |
| Інше [2] |
| Музика [67] |
| Мобільний [15] |
| Фільми [94] |
| Софт [123] |
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
