Головна » Файли » Цікава інформація

продвижение интернет-бизнеса
05.05.2012, 11:23
Не всі рекламні інструменти однаково ефективні

Вартість будь-якого каналу залучення відвідувачів досить висока і продовжує дорожчати з кожним днем. І це логічно: попит народжує пропозицію. При цьому, одні види реклами дають найбільший результат, а від використання інших іноді краще відмовитися.

Наприклад, малоефективно рекламувати таксі в соціальних мережах, а продаж дитячого одягу дає відмінний потік клієнтів. Або ж, деякі пропозиції дешевше просувати через контекстну рекламу, ніж в пошукових системах.

Як вибрати найприбутковіші методи залучення клієнтів для свого бізнесу?

Звичайно, якщо бюджет дозволяє, можна самостійно протестувати всі інструменти відразу, втратити час і гроші, після чого вибрати найбільш ефективні, щоб на них і зупинитися. Але набагато простіше відразу дізнатися:

Скільки ви заробите в інтернеті?

Скільки часу на це знадобиться?

Які витрати будуть потрібні?
продвижение интернет-бизнеса

Я, Костянтин Савохін, і команда фахівців компанії webturbina, постійно тестуємо рекламні інструменти в одній з найбільш конкурентних тематик - «пластикові вікна», на своїх сайтах oknakvadrat.ru і prodavecokon.ru, а також в інших напрямках бізнесу наших клієнтів.

До нас часто звертаються з питанням: як вигідно рекламувати той чи інший товар в інтернеті?

Саме тому я вирішив провести безкоштовний вебінар, на якому дам відповіді на наступні питання:

Наскільки затребувані ваші послуги в інтернеті?

Які методи розкрутки найбільш прибуткові саме для вашого сайту?

Скільки часу знадобиться для досягнення результату?
Категорія: Цікава інформація | Додав: Admin
Переглядів: 446 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0