Головна » Файли » Цікава інформація

Renault Alpine A110-50
27.05.2012, 18:14

По суті зовні новий шоу-кар Renault A110-50 мало чим відрізняється від концепту DeZir, показаного французами ще в 2010 році. Купе дворічної давності просто причепурився в спортивний обвіс і пофарбували у фірмовий для моделі Alpine A110 блакитний колір. автобазар полтава Контрастні помаранчеві деталі в екстер'єрі покликані надати образу футуристичной двухдверку стрімкість. Незважаючи на піжонський зовнішній вигляд, це справжній гоночний автомобіль. В основі лежить просторова рама і агрегати боліда Megane Trophy, зовнішні кузовні панелі вуглепластикові, виробництва фірми Faster.









Так як машина нижче «донора», раму довелося переробити за допомогою Tork Engeneering. Комп'ютерним проектуванням займалися Renault Design, Koller і Etud Integral, а остаточну зборку справила Protostyle. Аеродинаміка опрацьовувалася на комп'ютері, за допомогою методів обчислювальної гідродинаміки (CFD). Інтер'єр Alpine A110-50 чисто спортивний, але розробники постаралися, щоб все виглядало досить якісно. На рульовому колесі концепту розташований дисплей, такий же, як у болідів Formula Renault 3.5.




Колісна база концепту як у Megane Trophy, 2625 мм. Колія трохи збільшена: 1680 мм спереду і 1690 мм ззаду. Довжина машини 4330 мм, ширина 1961 мм, висота 1230 мм. Колісні диски розмірністю 21 дюйм з дорожніми шинами Michelin кріпляться центральної гайкою. Двигун Renault V4Y розташований за спиною водія в межах колісної бази. V6 об'ємом 2,4 літра видає 400 к.с. при 7200 об / хв. Не дуже багато, але маса машини - всього 880 кг! Коробка передач секвентальная 6-ступінчаста. Машина оснащена чорним ящиком і системою телеметрії, записуючої близько 50 параметрів, що дозволяє оптимізувати настройки і стиль водіння. І, до речі, ABS, Traction Control і інші електронні системи на машині не встановлені.



Категорія: Цікава інформація | Додав: Admin
Переглядів: 531 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0